Over Papier & Pen

donderdag 6 augustus 2015

Wat neem ik mee op vakantie

Komende zomervakantie ga ik naar Zuid-Spanje op vakantie. Ik ga met het vliegtuig, waardoor ik niet onbeperkt notitieboeken mee kan nemen. Dit is misschien maar beter ook. Daarnaast wil ik op vakantie alleen dingen meenemen die ik ook daadwerkelijk ga gebruiken. Een agenda neem ik bijvoorbeeld niet mee. Op vakantie hoef ik niets te plannen, wat ik wel erg lekker vind. Ik hou van plannen, maar soms is het fijn om dat even wat minder te doen.

Ik heb een schrift die ik veranderd heb in een vakantiedagboek. Dit schrift is de afgelopen jaren al veel met mij mee op vakantie gegaan. Hierin schrijf ik dagelijks wat we gedaan hebben. Ook plak ik hier verschillende dingen in, zoals visitekaartjes van restaurants en entreebewijzen. Om dit te kunnen doen neem ik een schaar en een lijmstift mee. De lijmstift is van het merk Henkel. De schaar heb ik een keer in een plaatselijke hobbywinkel gekocht. Washi tape en stikkers neem ik niet mee op vakantie, omdat ik het waarschijnlijk niet zal gebruiken. Mocht dit wel zo zijn, koop ik dit liever op mijn vakantiebestemming. Op deze manier is het een soort souvenir wat ik echt ga gebruiken.


Deze zomervakantie neem ik deze pen mee. Deze is nog vrij nieuw en is van het merk MUJI. Dit merk verkopen ze niet in Nederland, maar in veel andere landen wel. Kijk hier  voor meer informatie of verkooppunten. Ik heb deze pen op vakantie in Portugal gekocht. Deze pen is uitwisbaar door het rubber aan de dop. Doordat het rubber warm wordt, functioneert het als een gum. De inkt verdwijnt op deze manier.

Wat neem jij mee op vakantie? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten