Over Papier & Pen

maandag 3 augustus 2015

Agenda decoratie augustus


Eind 2014 was ik op zoek naar een nieuwe agenda voor 2015. Ik kwam erachter dat ik graag een maandoverzicht wou. Dit is moeilijk te vinden in Nederlandse agenda’s, daarom ging ik op internet zoeken. Op internet kwam ik gratis downloads tegen van een maandoverzicht op A4 formaat. Deze heb ik geprint op ruitjespapier voor in een multimap. Door de rand iets om te vouwen kan dit goed in de printer. Dit heb ik in mijn map gedaan, waardoor ik meer overzicht heb. Op de rechterpagina heb ik nu mijn maandoverzicht. Op de linkerpagina heb ik de achterkant van de vorige maand. Hier schrijf ik mijn taken op die ik deze maand moet doen.


Voordat ik begin met decoreren, haal ik mijn pagina uit mijn map. Dit vind ik handiger werken. Voor deze maand heb ik een setje met washi tape van de Hema gebruikt. Deze passen erg goed bij elkaar. Het sticky notes blok wat ik deze maand gebruik is van de Wibra. Dit kwam in een pakket van drie kleine blokjes in lichte kleuren. Deze ga ik gebruiken om mijn doelen van deze maand op te  schrijven.


Dit zijn de andere spullen die ik misschien ga gebruiken. De babystikkers gebruik ik om een babyborrel aan te geven.


Eerst heb ik 30 en 31 augustus toegevoegd aan mijn maandoverzicht. Die staan bij deze kalender bij september, maar dat vond ik niet handig. Verder heb ik washi tape toegevoegd aan de randen, om de kalender wat vrolijker te maken. Met behulp van een klein schaartje heb ik dit afgeknipt. Ook heb ik de washi tape met sterren geplakt op de dagen dat ik op vakantie ben. De stiften die ik gebruik zijn van Stabilo.

Om aan te geven op welke dagen ik werk heb ik stempels gebruikt. Deze stempel kwam in een set met het kleine zwarte stempelkussen van de Hema. Het oranje stempelkussen wou ik eerst gebruiken om mee te stempelen. Dit lukte alleen niet goed. Het stempelkussen werkt niet met alle stempels even goed. Andere stempels die ik heb van de Hema doen het hier namelijk wel goed mee. Rechtsboven zie je hier een close-up van. Ik gebruik alleen de sterren. Daaronder zie je de pons en etiketten die ik heb gebruikt om aan te geven welke week het is. De stift die ik deze maand heb gebruikt om aan te geven wanneer er een blogpost online komt, is deze blauwe van Bic. 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten