Over Papier & Pen

donderdag 27 augustus 2015

Receptenboek Dille en Kamille


Vandaag laat ik jullie mijn receptenboekje zien. Deze heb ik gekocht bij Dille en Kamille voor ongeveer 15 euro volgens mij. De map die ik nu heb, zie ik niet meer in de webshop van Dille en Kamille staan. Gelukkig hebben ze wel weer een hele leuke andere. Ook de navullingen die ik in mijn receptenmap heb, zijn nog na te bestellen. Dit kost 3,95 euro voor vijftig pagina’s. Daarnaast zijn er ook nog een heleboel leuke andere navullingen te kopen. Zo hoef je niet bang te zijn om pagina’s te verpesten.

Wat ik handig vind aan dit mapje, is dat er tabbladen tussen de verschillende recepten staan. Zo kun je favoriete recepten makkelijk weer terug vinden. De tabbladen zijn van dun karton. Deze hadden van mij wel iets dikker mogen zijn. Ze nemen dan wel meer ruimte in, maar beschadigen dan minder snel.

Zelf heb ik ervoor gekozen om alle recepten die ik heel erg lekker vind, in dit mapje op te schrijven. Dit vond ik er zelf mooier uit zien, dan wanneer ik ze erin zou plakken. Ik ben erg blij met mijn receptenschrift en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!


Heb je zelf ook een receptenboek?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten