Over Papier & Pen

maandag 10 augustus 2015

Agenda decoratie week 33

Vandaag ga ik aan de slag met het decoreren van week 33 in mijn agenda. Deze agenda heb ik aan het begin van 2015 bij de Action gekocht. Filofax vullingen voor A5 formaat agenda’s passen hier ook in. Bij bijna alle agenda’s zitten de ringen namelijk op dezelfde afstand. Hieronder zie je de spullen die ik deze keer ga gebruiken.
Ik begin met labelstikkers te plakken op de donderdag en de vrijdag. Vanaf deze dagen ben ik op vakantie! Daarna plak ik de washi tape aan de bovenkant en de onderkant van beide pagina’s. Het thema voor deze week is blauw, groen en fruit. Ik wil er namelijk weer meer op gaan letten deze maand dat ik genoeg fruit eet.  Ook op zaterdag en zondag plak ik een stikker. Hiervoor knip ik de pijl van een van de labels af.  Op woensdag moet er nog veel gebeuren, daarom plak ik hier een paginavlaggetje waar ‘To do’ op staat. Op het witte gedeelte kan ik dan schrijven wat er die dag moet gebeuren. Ik maak daar alvast een begin mee met mijn groene BIC stift. Verder met stikkers plakken. Op de dagen dat ik nog moet werken plak ik een praatwolk. Hierin schrijf ik de tijden dat ik moet werken. Ook een paar decoratieve stikkers, die goed bij het thema passen, mogen niet ontbreken. De driehoekjes bij de maandag en donderdag staan voor de dagen dat er een blogpost online zal komen.
Met behulp van deze stempelset en appelpons geef ik mijn pagina nog net iets extra’s. De appelpons gebruik ik samen met het onderste randje van het stikkervel waar de labels op zitten. Die plak ik op de dagen dat ik nog thuis ben, om mezelf eraan te herinneren dat ik fruit wil eten. De stempel gebruik ik samen met labelstikkers. Op deze manier kan ik een rij met hartjes maken. Dit zijn er acht in totaal en dit geeft voor mij weer hoeveel water ik op een dag zou moeten drinken. Door dit af te vinken kom ik erachter of ik genoeg drink.

En zo ziet mijn uiteindelijke week er dan uit! Ik ben er heel blij mee. Er blijft voor mij ook genoeg ruimte over om nog te kunnen schrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten