Over Papier & Pen

maandag 24 augustus 2015

Decoratie Passion Planner


Deze week heb ik weer een pagina van mijn uitgeprinte Passion Planner gedecoreerd. Als je meer wilt weten over de Passion Planner, klik dan hier. Deze week ben ik gegaan voor een blauw met roze thema. Mijn washi tape past daar goed bij.

Nadat ik de pagina’s uit mijn map heb gehaald, ga ik kijken welke kleuren goed bij het thema passen. Deze leg ik allemaal voor me neer. De meeste stikkers komen van de action, net als de washi tape. De plastic paginavlaggetjes en het kleine blauwe sticky notes blok komen van de wibra. De stiften zijn van het merk Bic. De andere sticky notes zijn van Post it.

Deze sticky notes van de wibra wil ik misschien ook nog gaan gebruiken. Dit past qua kleur goed bij het thema. Het dunne washi tape wat je op deze foto ziet wil ik gebruiken om de tijdlijn te verbergen. Op deze manier oogt de hele pagina voor mij wat rustiger. Zoals je ziet, heb ik hier de onderkant alvast beplakt met washi tape van de action.

Uiteindelijk ziet mijn week er leuker uit en zou je minder snel zeggen dat het zelf geprint is. Er is voor mij genoeg ruimte over gebleven om te kunnen schrijven.


Welke sticky notes gebruiken jullie graag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten