Over Papier & Pen

maandag 31 augustus 2015

Agenda decoratie september


Voor de maand september heb ik gekozen voor een vrolijk en zomers maandoverzicht. In september ga ik weer naar school en dan wil ik blij worden als ik naar mijn maandoverzicht kijk. Het maandoverzicht is een gratis download van deze site. Ze hebben hier heel veel verschillende downloads, dus een kijkje nemen is de moeite waard.

Bij vrolijk en zomers moest ik denken aan geel en oranje. Dit zijn dan ook de kleuren die ik voor deze maand heb gebruikt. Om er nog een beetje meer variatie in aan te brengen heb ik ook nog rood gebruikt. De data heb ik zelf ingevuld.

Eerst begin ik met washi tape om het geheel wat vrolijker te maken. Bovenin maak ik een laagje met twee soorten tape. Niet alleen ziet dit er leuker uit, ook krijg je zo meer diepte in je overzicht. Zoals je kan zien gebruik ik een ballonnenpons om aan te geven wanneer er verjaardagen zijn. Met een oranje Bic stift schrijf ik op wie er jarig is. Dan ga ik verder met datums invullen. Ook schrijf ik op een gele post it vlag welke maand het is. Het notitiedeel plak ik af met twee post it’s die ik door de midden heb geknipt. De eerste gebruik ik voor stage en school. De tweede gebruik ik voor persoonlijke taken, zoals cadeautjes kopen voor de verjaardagen.

Als ik klaar ben met het praktische deel, ga ik nog verder met het versieren. Daarvoor gebruik ik deze stikkers van de action.

Als laatste heb ik nog een vakje aangemaakt met belangrijke data voor oktober. Op deze manier kan ik de data hier alvast schrijven en ze op het maandoverzicht van oktober zetten, wanneer ik deze gedecoreerd heb. De rode vakjes op maandag en donderdag staan voor de data waarop ik een blogpost online wil zetten.


Wat vinden jullie van de downloads van Emily Ley?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten