Over Papier & Pen

donderdag 20 augustus 2015

Happiness Planner

Ik kijk graag naar nieuwe agenda’s en ben dan ook vaak op internet aan het zoeken naar nieuwe agenda’s. Pas geleden was ik ook weer op zoek en kwam ik dit filmpje tegen wat ik graag met jullie wil delen.


Het filmpje is gemaakt door de blogger Manon Tilstra. In dit filmpje verteld ze hoe ze de Happiness Planner gebruikt. Door haar werd ik hier ook nieuwsgierig naar en zocht ik de site op. De Happiness Planner komt in het mintgroen, perzikroze en zwart. Allemaal hebben ze gouden details. Voor een Happiness Planner ben je $39.00 kwijt en kan je 100 dagen vooruit. De Happiness Planner heeft geen maandoverzichten in de agenda zitten. Zelf vind ik dat wel jammer. Toch lijkt het me een fijne agenda. Ook de reflecterende vragen vind ik een leuke toevoeging.

 
Verder hebben ze van de Happiness Planner ook nog twee gratis printbare documenten. De eerste is een bucketlist. Hier kan je een lijst maken van dingen die je graag nog een keer wil gaan doen. Wat ik leuk vind aan deze bucketlist, is dat je aan kan vinken dat je begonnen bent en dat je het af hebt gemaakt. Ook kan je opschrijven op welke datum je dit hebt afgemaakt.

Het andere printbare document is een hulpmiddel om een gewoonte af of aan te leren in dertig dagen. Elke dag dat dit gelukt is kun je dit afvinken. Zo blijf je gemotiveerd om je doel te halen. Wil je bijvoorbeeld elke dag fruit eten of meer gaan sporten? Dit kan je dan invullen op dit papier.


Wat vinden jullie van de Happiness Planner? Ga je de printbare documenten gebruiken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten