Over Papier & Pen

donderdag 15 oktober 2015

Terug naar school spullen review

In deze blogpost liet ik zien welke spullen ik had gekocht nu het nieuwe schooljaar weer van start ging. Vandaag vertel ik meer over hoe ik deze spullen tot nu toe heb gebruikt en of deze spullen me even goed bevallen als ik dacht dat ze zouden doen.


Als eerste over mijn etui. Toen ik deze kocht was ik bang dat ik er niet zoveel in mee zou kunnen nemen. Toch valt dit me nog erg mee. Op dit moment zitten er vier balpennen, een highlighter, een usbstick, een klein schaartje en een vulpen in. Ook is er nog genoeg ruimte om nieuwe vullingen voor mijn vulpen mee te nemen. Ik ben hier dan ook nog steeds super blij mee.


Mijn A5 collegeblok(de blauwe) gebruik ik elke keer als ik naar school toe ga met veel plezier. Het enige nadeel wat ik ervaar is dat deze heel dik is. Dit wist ik al wel toen ik deze kocht, maar in de praktijk vind ik hem toch snel een beetje zwaar in mijn tas. Het A6 collegeblok gebruik ik alleen  om lijstjes in te maken als ik thuis ben. Dit vind ik heel fijn werken. 


Deze  vulpen was niet te zien in de terug naar school blogpost, maar wel in deze geshopt post. Het was een tijd geleden dat ik voor het laatst met een vulpen had geschreven. Daarom was ik ook heel benieuwd hoe het me zou bevallen. Ik kan nu zeggen dat het me heel erg goed bevalt. Ik ben er nog erg blij mee en schrijf er dan ook veel mee.

Dit zijn mijn favoriete schoolspullen op dit moment. Wat zijn jouw favorieten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten