Over Papier & Pen

maandag 14 september 2015

Leuke links

Online vind ik vaak de meest bijzondere notitieboekjes en accessoires. Daarom zet ik mijn favoriete sites vandaag op een rij. Als eerste heeft de Bijenkorf veel keuze uit merken als moleskine, paperblanks en pip studio. Wanneer ik op zoek wil naar een wat duurder merk, ga ik graag even online winkelen bij de Bijenkorf of bij de V&D. Deze heeft namelijk ook bepaalde merken in het assortiment. 

Voor echt speciale notitieboeken ga ik eerder naar sites als papierdiermy lovely notebook, most cuteststickerstack of buiten de lijntjes. Deze hebben namelijk nog net iets bijzondere of moeilijk verkrijgbare merken. 

Ik ben altijd op zoek naar leuke nieuwe verkooppunten van notitieboeken. Waar kopen jullie ze?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten