Over Papier & Pen

maandag 7 september 2015

Flow weekly

Vorige week was ik bij de bruna, waar ik de flow weekly tegen kwam. Ik heb al eens eerder een flow weekly gebruikt. Dat beviel me toen wel. Toch kocht ik er een hele poos geen nieuwe bij. Totdat ik deze vier in een pakket zag...

Deze vier samen kosten 3,96 euro. Per stuk kost een Flow weekly 99 cent. Toen ik deze vier kocht wist ik al dat de weken eigenlijk niet meer klopten met de week waarin we bezig zijn, maar daar gaf ik niets om. Bij elke week hoort een thema en deze thema's zijn nog een beetje zomers en juist daarom ook heel vrolijk.

 Op de verpakking staat ook een sneak peak van wat je in de flow weekly tegen kan komen. Deze kan ook uitgeknipt worden. Hieronder nog een sneak peak van mij voor jullie. Ik vind het er heel leuk uit zien en makkelijk in gebruik.

Wat vinden jullie van flow weekly?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten