Over Papier & Pen

donderdag 15 december 2016

Kleurboek hergebruiken

Kleurboeken voor volwassenen waren een jaar geleden een echte hype. Hoewel je ze nu nog ziet, is de hype naar mijn idee wat afgenomen. In 2015 heb ik ook geschreven over mijn kleurboek.
Ook nu nog vind ik het leuk om te kleuren, maar doe ik het toch minder.


Om mijn kleurboek nieuw leven in te blazen heb ik van de ingekleurde pagina's uit mijn kleurboek kleine kaartjes gemaakt. Ik haalde mijn inspiratie uit Project Life cards die je bij Amerikaanse scrapbookers veel ziet. Met mijn hoekpons heb ik de hoeken rond gemaakt, zodat het kaartje iets meer af lijkt.

Je vraagt je misschien af: "Maar, waar gebruik je die kaartjes dan voor?" Persoonlijk gebruik ik die in mijn Bijbel als tipins, aangezien ik mijn geloof illustreer in mijn Bijbel. Ook gebruik ik die kaartjes in mijn dagboek. Een andere mogelijkheid is om de kaartjes in een fotoboek of plakboek te gebruiken.

Als laatste vind ik het leuk om de ingekleurde pagina's uit mijn kleurboek te gebruiken als design papier voor al mijn creatieve projecten.


 Waar gebruik jij je ingekleurde kleurboeken voor?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten