Over Papier & Pen

donderdag 15 september 2016

bambook review


Een tijd geleden kwam ik dit filmpje tegen op Youtube. Ondanks het foute filmpje, was ik wel heel benieuwd. Ik kocht de variant met lijntjes en blancopagina's en ben erin begonnen.

In eerste instantie heb ik getwijfeld of een bambook wel iets voor mij was. Ik vind het leuk om terug te kunnen kijken in mijn schriften en te kunnen zien waar ik op dat moment mee bezig was. Dit kan tot op een zekere hoogte ook met een bambook, alleen is deze toch ook echt bedoeld om uit te wissen.

Ik heb de gok gewaagd en tot nu toe vind ik het heel fijn. Vooral een snelle krabbel of een to do list zijn voor mij de dingen die ik hierin opschrijf. En het blijft echt heel goed staan! Dat is voor mij toch ook wel echt belangrijk. De pen die op de bambookwebsite wordt aanbevolen, heb ik erbij gekocht. En ik merk dat die heel goed werkt. Ik vind het persoonlijk ook een pen die lekker schrijft.

Wanneer ik notities er een langere tijd in laat staan, vind ik ze wat moeilijk te verwijderen. Maar met een vochtige doek is het mij nog altijd gelukt. Een bambook heeft ook veel pagina's. Ik heb ze nog nooit allemaal gebruikt. Dit zal misschien wel het geval zijn wanneer je een bambook gebruikt om aantekeningen in te maken tijdens meetings.

Ik ben enthousiast. En jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten