Over Papier & Pen

vrijdag 5 februari 2016

Dagelijks dagboek schrijven

Geïnspireerd door Listersgottalist heb ik mijn eigen lijst opgesteld waar ik in februari over ga schrijven. Deze deel ik vandaag met jullie. Mijn lijst van februari is er niet op gericht om elke dag een lijstje te maken, maar meer om elke dag een stukje te schrijven in mijn dagboek. Aangezien het vandaag al 5 februari is, heb ik de eerste 5 overgeslagen.


6. Een doel voor de komende maand.
7. Wat zit er in mijn tas?
8. Wat ik nog graag zou willen hebben..
9. Iets waar ik trots op ben.
10. Dit is voor mij een inspirerend persoon, omdat..
11. Hoe ik mij vandaag voel.
12. Mijn favoriete liedje van dit moment.
13. Welke boeken ik nog wil lezen..
14. Waarom ik wel of niet aan Valentijnsdag doe.
15. Wat ik heb geleerd vandaag.
16. Hoe een perfecte dag eruit ziet voor mij..
17. Mijn favoriete washi tape.
18. Wat ik vandaag draag.
19. Een leuke herinnering.
20. Mijn favoriete pen op dit moment
21. Hier kijk ik naar uit..
22. Het weer van vandaag..
23. Het mooiste wat ik ooit aan mezelf heb gegeven
24. Mijn To Do lijst voor vandaag
25. Mijn favoriete recept
26. Ik ben dankbaar voor..
27. Ik hou ervan, wanneer..
28. Volgende maand ga ik...
29. Dit heb ik bereikt in februari!

Ga jij samen met mij deze uitdaging aan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten